Vrátenie a refundácie

Vrátenie a refundácie

Refundácie

Pri väčšine produktov, v nepravdepodobnom prípade, že je váš produkt vadný, ho môžete vrátiť na refundáciu alebo výmenu do 30 dní od prevzatia zásielky.

Podmienkou vrátenia je, aby produkt nebol použitý a bol v rovnakom stave, v akom ste ho obdržali. Produkt musí byť tiež v pôvodnom obale.

Vrátenie tovaru

Po prijatí a kontrole vášho vráteného produktu vám pošleme e-mail s potvrdením, že sme zásielku obdržali.

Zároveň vás budeme informovať, či bolo vaše vrátenie schválené alebo zamietnuté.

Ak bude vrátenie schválené, vaša refundácia bude spracovaná a suma bude automaticky vrátená na vašu kreditnú kartu alebo pôvodnú platobnú metódu v priebehu určitého času.

Ones­korené alebo chýbajúce refundácie

Ak ste ešte neobdržali peniaze späť:

  1. Najskôr si znova skontrolujte svoj bankový účet.

  2. Kontaktujte vydavateľa kreditnej karty – niekedy môže chvíľu trvať, kým sa refundácia zobrazí.

  3. Kontaktujte svoju banku – môže dôjsť k oneskoreniu pri zaúčtovaní, kým sa refundácia objaví na účte.

Ak ste vykonali všetky vyššie uvedené kroky a stále nevidíte refundáciu, kontaktujte nás prosím cez chat alebo e-mailom: support@arctiqo.se

Výmeny

Produkty vymieňame iba v prípade, že sú vadné alebo poškodené.

Ak chcete vymeniť produkt za rovnaký model, kontaktujte nás e-mailom alebo použite kontaktný formulár.

Náklady na vrátenie

Na začatie procesu vrátenia nás kontaktujte e-mailom: support@arctiqo.se

E-mailom vám zašleme pokyny, na ktorú adresu je potrebné produkt zaslať späť.